Subject: IP4387 parandused
From: "Rait Valgma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]>, "Jaanus" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 23:01:26 +0200

Tere

Edastan parandused, kommentaarid seoses eelnevate märkustega:

*

	Korrigeeritud tehnovõrkude paigaldust seal, kus võimalik. 11343
Kanama teel trass ette nähtud paigaldada olemasolevate trasside kõrvale.
Kanama tee 9 maaomanik on varasemalt keeldunud trassi kooskõlastamast, see
tee on läbi käidud.
*

	Trassi paigutust korrigeeritud, kus võimalik. Palun põhjendust,
miks 11116 on soov elektrikaablid TA kinnistust väljapoole nihutada.
*

	Iseloomulikes kohtades kaugused lisatud, sügavused ja kaitsetorude
i
*

	Katastriüksuste piirid ja tähised korrigeeritud
*

	Kilbid viidud 4 m kaugusele katete servadest, lisaks seal, kus
võimalik, erakinnistutesse.
*

	Ristumiste arvu vähendatud
*

	Roosade/siniste kontuuride tähistus on legendis. Lilla on
reservtoru, helesinine toru kajastab seda trassi osa, mis on ette nähtud
paigaldada kinniselt
*

	AJ11910 mahasõidu lahendamine ei kuulu käesolevasse
elektriprojekti
*

	Seletuskirjas vastav  punkt taotluse osas lisatud alapunktis 4.7.3
*

	IKÕ plaanid edastan, kui trassiline ja tehnoloogiline lahendus on
paigas. Katete taastamine asendiplaanil kajastatud.

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.